Bedrijven laten groeien, impact maken op carrières en successen vieren! Bouw als accountmanager in vrijheid met een gaaf team je eigen duurzame business.

Bedrijven laten groeien, impact maken op carrières en successen vieren!

Alles kort op een rijtje

De basics

Salaris: €2500 – €5500 + bonusregeling & auto
Opleidingsniveau: HBO
Locatie: Haarlem

Voordelen: Laptop, OV businesscard (of auto), vitaliteitsvergoeding en meer...

Betekenisvol werk

Impact matters. Los personeelsbehoeften op, begeleid professionals naar succes en maak een betekenisvolle impact op mensen en bedrijven.

Innovatieve techniek

Word onderdeel van ons team en breng de kracht van de nieuwste technologie en marketing samen om de toekomst van recruitment vorm te geven.

We moedigen nieuwe ideeën aan!

Ontwikkelmogelijkheden

Ontdek je veelzijdigheid! Dit is een echte 360° rol en biedt jou een gevarieerde ervaring: sales, marketing, HR... alles komt voorbij.

We nemen je mee in ons inwerktraject en stippelen samen een groeiplan uit. Hier investeren we in jouw toekomst!

Informele bedrijfscultuur

Work Hard, Laugh Harder: Sluit je aan bij onze hechte community, waar informeel werken en samen successen vieren de norm zijn. Join the fun!


En nu wat uitgebreider

Wat ga je doen als accountmanager?

Vergeet de typische accountmanager-rol. Bij Esler heb je een 360° rol waar je veel aspecten en lagen van de business tegenkomt. Zo zit je de ene keer met de opdrachtgever te overleggen over innovatieve techniek en de andere keer met een kandidaat over zijn ambities en competenties. Deze veelzijdigheid combineer je met de nieuwste technieken als AI, data science en met de kracht van marketing maak je de cirkel rond. Uiteindelijk zorgen wij er samen voor dat je de baas wordt van dit proces en groeit in een specialisatie waar je het meeste affiniteit mee hebt.

Je loopt bij meerdere bedrijven binnen om hun operations te leren kennen en zo nodig van advies te voorzien. Vanzelfsprekend kennen al je accounts verschillende uitdagingen op verschillende niveaus, daarom is elke aanvraag weer anders en vraagt om een andere recruitmentaanpak. Met jouw werkzaamheden ben je uiteindelijk verantwoordelijk voor het werkgeluk van 15 tot 20 professionals.

De taken en uitdagingen

In het begin zul je kennismaken met hoe arbeidsbemiddeling in zijn werk gaat. Zo ga je gelijk mee met klantenbezoeken, zit je bij sollicitatiegesprekken en voer je zelf intakegesprekken. Ook ga je kennismaken met de arbeidsmarkt, want je gaat zoeken naar technische professionals, hen begeleiden en aan een nieuwe uitdaging helpen. Daarbij voer je gesprekken op MBO 4-, HBO- en WO niveau, onder andere op het gebied van engineering, werkvoorbereiding, toezicht, projectleiding, management en projectmanagement. Wat dat allemaal betekent zul je in de loop der tijd leren en hierin word je goed begeleid.

Wij leren jou hoe je binnen jouw vakgebied aan een team van technisch organiserende professionals kunt bouwen. Samen met marketing ga je kijken hoe je de juiste doelgroepen kunt aanspreken en je social presence kunt vergroten. Je leert jouw team te managen in hun ontwikkeling, hun prestaties en hun vervolgopdrachten.

Andere taken waar je aan kunt denken:

  • Je eigen klantportfolio opbouwen en onderhouden (natuurlijk)
  • Pro-actief op zoek naar growth hacks voor jezelf en je business
  • Vacatures zo aantrekkelijk mogelijk in de markt zetten met jouw team
  • Met de marketingafdeling campagnes opstellen om jouw markt verder te bewerken
  • Kennissessies organiseren voor je professionals
  • Samen met je gedetacheerde professionals de successen vieren (met taart!)

Je thuisbasis is ons kantoor in Haarlem. Dat is een prachtig gebouw aan de Rijksstraatweg die makkelijk te bereiken is. Daar zit je vaak met je collega’s je overleg te doen of je bent in gesprek met marketing over je volgende campagne. De sfeer op kantoor is altijd goed en gemoedelijk, het team is hecht, we werken hard en maken graag tijd tussendoor vrij om met elkaar te kunnen lachen.

Onze accountmanagers Chris en Rutger leggen in dit statafelgesprek uit hoe het is om bij Esler te werken als accountmanager.

Join the community!

Wij zijn Esler;  een organisatie waarbij iedereen meetelt en net zo belangrijk is. Op dit moment werken we met 10 collega’s op kantoor iedere dag hard om onze doelen te bereiken en waar mogelijk te overtreffen! We delen daarom één ruimte en werken zoveel mogelijk samen aan opdrachten. We werken hard en de sfeer tijdens het werk is altijd informeel en er wordt veel gelachen. We lunchen iedere dag gezamenlijk en op vrijdag hebben we een Airfriday lunch! En als het samen werken zijn vruchten afwerpt dan vieren wij de successen ook groots! Dan gaan we met het hele team naar een Europese stad voor een gaaf weekend weg.

Ben je enthousiast geraakt en zou je meer willen weten over de vacature accountmanager? Ga dan alvast naar de vacaturepagina voor een gedetailleerde beschrijving van de functie. Wil je andere vacatures bij Esler inzien? Dan hebben wij deze voor jou in een overzicht gezet.

    Ik heb interesse!

    Privacy verklaring *